پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض

پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض

پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض

پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض

پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض

پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض
پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
تبلیغات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض
پویا بیاتی آهنگ با عشق با بغض

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویا بیاتی به اسم با عشق با بغض | متن آهنگ

ترانه و ملودی: پویـا بیاتـی / تنظیم: مجتبی لطفی / میکس و مسترینگ : مهدی خیرخواهی


لینک مستقیم128:s3.picofile.com/file/8213683718/Emad_Talebzadeh_Shahide_Zendeh_128_.mp3.html

متن آهنگ جدید پویا بیاتی با عشق با بغض

یه چشمم اشک یه چشمم خون امشب

تو بیرونی هوا بارونه امشب

تو این بارون تب آشفتگی بود مگه کی غیر تو میدونه امشب

بهت فک میکنم با اشک با آه نگاهت از جلو چشمام نمیره

بهت فکر میکنم با عشق با بغض پیانو میزنم گریم میگیره

اگه گریه امونم بده میگم

خدا میدونه بی تو خیلی تنهام

به من برگرد جز برگشتنه تو من از این زندگی هیچی نمیخوام

نه فانوسی نه خورشیدی نه ماهی دلم واسه خودم میسوزه گاهی

اصا من به درک من به جهنم

خودت خوبی عزیزم رو به راهی

منو شبهای سرده بی ستاره

منو دلواپسی هایه دوباره

بهت میگم که بی تو چی کشیدم

اگه این بغضه لعنتی بذاره

اتاقم بویه دلتنگی گرفته همش گذشته رو یادم میارم

من از بس دوره کردم غصه هامو دچار گریه ی بی اختیارم

تو خواستی بینه ما چیزی نمونه

ولی جا موند رویات تویه قلبم

اگه تو وصله ی تنم نبودی

چرا درد میکنه جات تویه قلبم

نه فانوسی نه خورشیدی نه ماهی

دلم واسه خودم میسوزه گاهی

اصا من به درک من به جهنم

خودت خوبی عزیزم رو به راهی

 



تعداد بازديد : 259
چهار شنبه 1 مهر 1394 ساعت: 18:35
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران

الکسا